10 dolog, amiért jó ha van esküvőszerveződ

10 dolog, amiért jó ha van esküvőszerveződ

Nincs két egyforma esküvő, mindannyiunknak más-más elképzelése van a Nagy Napról, egy dologban viszont egyetértünk: ez életünk egyik legszebb napja. Mindenki azért fáradozik, hogy arra a bizonyos dátumra a legapróbb részletek is a helyükre kerüljenek és házasságkötése napja örökre kellemes emlék maradjon.

Megkerestünk három ismert esküvőszervezőt: Landesz Katit (Creative Weddings by Landesz Kati), Csobán Évát (Esküvő Ahogy Megálmodtad) és Déri Annamáriát (Icon Esküvő), akik elárulták, miért jó, ha szakemberre bízzuk ennek a különleges eseménynek a megszervezését!

esküvőszervező, esküvőszervezés, esküvő, landesz katalin, csobán éva, déri annamária

  1. Az esküvőszervezőt célszerű első lépésként, még a helyszín és minden más pontos paraméter eldöntése előtt felkeresni, hiszen akkor tud a leghatékonyabban és a legtöbbet segíteni, ha a szervezésbe a legelejétől bevonjátok, ha ismeri a vágyaitokat, elképzeléseiteket és azokat a realitás talajára állítva tapasztalataival segíti az esküvő koncepciója és az ahhoz illő harmonikus részletek kiválasztását.
  2. Általában már az első találkozás alkalmával eldől, hogy ki a Ti esküvőszervezőtök. Fontos, hogy szimpatizáljatok egymással, legyetek egy hullámhosszon és értsétek egymást, hiszen életetek egyik legfontosabb eseményébe és ezzel együtt a magánéletetekbe, bizalmatokba kívánjátok őt bevonni.
  3. A gyakorlott esküvőszervező tapasztalatának és hozzáértésének köszönhetően olyan apró részletekre, kreatív lehetőségekre és költséghatékony megoldásokra is felhívja a figyelmeteket, amelyek talán elsőre eszetekbe sem jutottak. Vele nem kell aggódnotok, hogy bármilyen lényeges lépés elfelejtődik vagy kicsúsztok fontos határidőkből, vele biztonságban lesztek a szervezés folyamán egészen a Nagy Napig és az esküvőtök napján is.
    esküvő, esküvőszervezés, esküvőszervező, landesz katalin, csobán éva, déri annamária
  4. A jó esküvőszervező számos magas minőséget nyújtó, de akár különböző árkategóriájú és stílusokat képviselő szolgáltatóval dolgozik együtt, hiszen Ti, jegyespárok sem vagytok egyformák, a Ti igényeitek is különbözőek. Ismeri a piacot, a trendeket, a szolgáltatások ár-érték arányát, így bátran tudtok rá támaszkodni.
  5. Esküvőszervezőtök segítségével már a szervezés elején tudtok költségeket tervezni, kalkulálni, hiszen ha pontosan meghatározzátok számára az igényeiteket, elképzeléseiteket és a tervezett budget-et is, azonnal tájékoztatni tud Titeket ezek realitásáról, megvalósíthatóságáról és tanácsai segítségével optimalizálhatjátok az esküvő költségvetését.
  6. Tapasztalt szervezőtök bármely esküvővel kapcsolatos terület ismerőjeként objektív tanácsadótok lehet kardinális kérdések eldöntésében pl. Igény esetén elkíséri a menyasszonyt a ruhapróbákra és a hozzá leginkább illő ruhára voksol majd, vagy zenei ízlésetek ismeretében ajánl számotokra zenekart/DJ-t, segít a megfelelő szolgáltató kiválasztásában. A Ti esküvőtök egyben az Ő esküvője, referenciája is, így nem kell aggódnotok, hogy nem a legmegfelelőbb megoldásokat ajánlja szívvel-lélekkel.
  7. Ha váratlan probléma jelentkezne akár a szervezés, akár a Nagy Nap folyamán, rá biztosan számíthattok, szakmai hozzáértésével, tapasztalatával pillanatok alatt bármire megoldást talál, számára nincs lehetetlen kérés, megoldhatatlan feladat.
  8. Az esküvőszervező egyszerre lesz a bizalmasotok, a pszichológusotok, a szakértőtök az esküvő szervezése során, aki a legérzékenyebb és nehezebb pillanatokban is fogja a kezeteket. Segítségével elkerülhető az esküvő előtti stressz nagy része és Ti csak a tervezés szép pillanatait élitek meg. A nehéz és munkával járó feladatokat átvállalja Tőletek, megnyugtató személyiségével pedig segít ennek az érzelmileg felfokozott időszaknak a megélésében.
  9. A szervezési folyamat végén komplett forgatókönyvet készít a Nagy Nap minden lényeges mozzanatáról megosztva azt az esküvőn résztvevő minden szolgáltatóval. A forgatókönyv ismeretében megnyugodhattok, hogy minden az elképzeléseitek szerint zajlik majd.
  10. Az esküvőszervező leglényegesebb feladata azonban mégis az esküvő napjának lebonyolítása, levezénylése, hiszen ott egy olyan ember kezébe teszitek le a teljes eseményt, akiben már tökéletesen megbíztok a szervezés folyamata során megismerve őt. Ő helyettesít Titeket aznap a végrehajtandó feladatok irányításában, a háttérben zajló munkák szervezésében, minden pillanatban számíthattok rá és a szakértelmére, miközben Ti önfeledten ünnepelhettek. Ezt a szerepkört sem családtag, sem Ti nem tudjátok akkora szakmai felelősséggel betölteni, mint egy jó szervező.+1 tévhitA leggyakrabban felmerülő dilemma, aggodalom a házasulandók részéről az esküvőszervező felkérésével kapcsolatban az, hogy egy „idegen” kezébe le merjék-e tenni a magánéletük egyik legfontosabb eseményét és kiengedjék-e kezükből az irányítást. Ne aggódjatok! A jó esküvőszervező tanácsokat ad, tapasztalatai alapján segít Titeket a döntéshozatalban, de soha nem dönt helyettetek! Az ő érdeke, célja is az, hogy a Ti elképzeléseiteknek, egyéniségeteknek megfelelő esemény szülessen és ne standard, sablon megoldás vagy Tőletek idegen színházi előadás. Így nem csúszhat ki kezetekből az irányítás egy pillanatra sem!
    Fotók: G2 Fotó, Bende Tamás, Herczeg Zoltán, Szegfi Róbert, Kondella Misi Photography